FAQ

Hieronder vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij zitten, stuur dan gerust een mail naar info@dedillewijn.nl en wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

  • Hoe bestel ik kaarten voor een voorstelling?

U kunt kaarten bestellen via onze website door bij de voorstelling van uw keuze op de knop ‘bestel kaarten’ te klikken. U wordt dan doorgelinkt naar Ticketkantoor, u selecteert het aantal kaarten en rekent vervolgens af via Ideal. Na betaling ontvangt u de tickets direct in uw mailbox.

  • Kan ik voor meerdere voorstellingen tegelijk kaarten bestellen?

Nee. U dient dit te doen voor elke voorstelling afzonderlijk.

  • Ik heb geen internet, kan ik kaarten alleen online bestellen?

Kaarten kunnen helaas alleen via de website besteld worden. Vraagt u anders iemand dit voor u te doen.

  • Ik ben mijn tickets kwijt, wat moet ik doen?

Als u bestelde kaarten niet meer kunt vinden in uw mailbox, stuur dan een mail aan info@dedillewijn.nl

  • Ik heb kaarten besteld voor een voorstelling, maar ben verhinderd. Kan ik de kaarten teruggeven?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

  • Ik zou graag een feestje willen geven in De Dillewijn. Bij wie moet ik zijn?

Kijk op onze pagina onder het kopje ‘VERHUUR’.

  • Is Theater De Dillewijn toegankelijk voor rolstoelen?

Zowel de foyer als de theaterzaal zijn toegankelijk voor rolstoelen.

  • Ik heb een theaterbon gekregen van Theater De Dillewijn, hoe lever ik deze in?

Stuur een mail naar info@dedillewijn.nl en vermeld daarbij naar welke voorstelling u wilt. Vooraf reserveren is verplicht. Een theaterbon is na ondertekening 2 jaar geldig.

  • Hoe laat is het theater geopend bij een voorstelling?

De foyer is open drie kwartier voor aanvang van de voorstelling.

  • Kan ik bij de Dillewijn ook pinnen?

Ja, u kunt zowel contant betalen als met pin.

  • Waar kan ik parkeren?

Er is voldoende parkeergelegenheid op het parkeerterrein gelegen naast de Martinuskerk. Dit is op ca. 3 minuten loopafstand van het theater.