FAQ
Hieronder vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij zitten, stuur dan gerust een mail naar info@dedillewijn.nl en wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.
- Hoe bestel ik kaarten voor een voorstelling?
U kunt kaarten bestellen via onze website door bij de voorstelling van uw keuze op de knop ‘bestel kaarten’ te klikken. U wordt dan doorgelinkt naar Ticketkantoor, u selecteert het aantal kaarten en rekent vervolgens af via Ideal. Na betaling ontvangt u de tickets direct in uw mailbox.
- Kan ik voor meerdere voorstellingen tegelijk kaarten bestellen?
Nee. U dient dit te doen voor elke voorstelling afzonderlijk.
- Ik heb geen internet, kan ik kaarten alleen online bestellen?
Kaarten kunnen helaas alleen via de website besteld worden. Vraagt u anders iemand dit voor u te doen.
- Ik ben mijn tickets kwijt, wat moet ik doen?
Als u bestelde kaarten niet meer kunt vinden in uw mailbox, stuur dan een mail aan info@dedillewijn.nl
- Ik heb kaarten besteld voor een voorstelling, maar ben verhinderd. Kan ik de kaarten teruggeven?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
- Ik zou graag een feestje willen geven in De Dillewijn. Bij wie moet ik zijn?
Kijk op onze pagina onder het kopje ‘VERHUUR’.
- Is Theater De Dillewijn toegankelijk voor rolstoelen?
Zowel de foyer als de theaterzaal zijn toegankelijk voor rolstoelen.
- Ik heb een theaterbon gekregen van Theater De Dillewijn, hoe lever ik deze in?
Stuur een mail naar info@dedillewijn.nl en vermeld daarbij naar welke voorstelling u wilt. Vooraf reserveren is verplicht. Een theaterbon is na ondertekening 2 jaar geldig.
- Hoe laat is het theater geopend bij een voorstelling?
De foyer is open drie kwartier voor aanvang van de voorstelling.
- Kan ik bij de Dillewijn ook pinnen?
Ja, u kunt zowel contant betalen als met pin.
- Waar kan ik parkeren?
Er is voldoende parkeergelegenheid op het parkeerterrein gelegen naast de Martinuskerk. Dit is op ca. 3 minuten loopafstand van het theater.